fáj...A lóf*sz

2010.04.11. 23:21

Csuuuu!!

Valahogy...kifogyhattam a mondanivalóból, talán vagy csak elfeledtem hogy miért is van ez a fos...de arrogancia és utálat tölti meg a levegőt ha csak arra gondolok, hogy lehet, hogy ezt a fostos hányást csak azért írom mert van bennem annyi sör, hogy azt gondoljam, hogy fél, azaz 1/2 év után azt merem mondani, hogy igen is jó magyarnak lenni hogy amikor külföldieknek nem tudom elmagyarázni mi az a Túrórudi amíg meg nem kostolják, vagy csak büszkén jelenthetem ki hogy 15 percen keresztűl tudok úgy káromkodni, hogy nincs benne szóismétlés...Hát igen MAGYAR vagyok, büszke vagyok és akinek ez nem teccik, vagy úgy érzi hogy a saját hazámban elkülönítem és kiközösítem akkor talán elkéne gondolkodni hogy 100 évvel ezelött golyót kapott volna-e abba cukker fejébe vagy esetleg megdöglött volna egy olyan cellában ahol nem tud kiegyenesedni. Háááá...

Lópéló mindenkinek a seggébe...

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr911913239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása