Első ötletek

2008.10.29. 22:21

Nem fogtok kedvelni!

Az egyszer biztos, hogy nem a ti kedvetekért fogok írni hanem a saját megváltásomért. Ami azt illeti én sem kedvellek titeket, sőőt...Klausy utál benneteket de meg kell értenetek hogy vannak dolgok amiket nem lehet szabályozni. lehetnek ezek a kutyatestű politikusok, megalkuvók csoportjai akik belefullasztják az országot a saját vérébe vagy összefüggéstelen gondolatok, szúró emlékek amik itt keveregnek a fejemben és talán töredéke kifolyik a blogba de nem várom, hogy össze tudjátokrakni azt a sok szemetet ami belőlem fog folyni, lehetőleg addig amíg össze nem jön egy könyvnyi. Eladom és elmegyek életművésznek mint azok a tirpákok akik börtönben vagy Tecsóban írnak szemeteket arrol mire jöttek rá, vagy mire nem.Miért, miért, miért, mire jó itt ez az egész? Valahogy utálom, hogy amíg ezt a szemetet írom megint bélflóra reklám megy a TV-ben. Mit hittem én amikor megszülettem ebbe a szemétbe, mikor fogunk rádöbbenni, hogy ami itt van az SZAR! Hogy is mondják az okos bölcsész hallgatók? "Nem az a baj hogy nyakig ér a szar, hanem , hogy hullámzik is!" Emberek ülnek látszat hatalommal írányítják az országot, és ne merek gyereket nevelni ebben a szemétben! És leveri az APEH Az adót rajtam de ha munkanélkülit akarok felvenni viccből mer elég arra hogy kariajit megkapja mindenki és mondhatom azt, hogy igen kivettem a töredékét annak amit lerúgnak rajtam vérrel verejtékkel, Rámnyomják, hogy Adócsaló!!!

És mi a helyzet az emberekkel? váááááá...Témánál vagyunk sok kis takony alárakja apa anya a verdát és kinyírják magukat? Mivan itt? Megasztáros faingyerek összetöri magát satu részegen? És én vagyok felelőtlen ha lehányok egy buszmegállót szombat éjjel? Who cares? Tudom hogy sokatoknak rosszúl ment a fogszabályzó meg a pattanások miatt a gimi, de elmehettek a vérbe ha ezen élveszkedik valaki, hogy milyen furán látni ilyenkor az utat, 150-nél se félek! Vágjátok...;) Olyan dolgokon godolkodom amiken nem sokat agyaltam eddig...eszembe jutott, hogy gyerekként ha felriadtam éjszaka és úgy éreztem egyedül vagyok a világon, meghallottam valamit, apám a szomszéd szobában szotyit rágott...Hm Ha apámtól örököltem a szotyi szeretetét akkor miért nem lehetett mást is örökölni tőle! Miért érzem azt hogy nem tudom hol vagyok? Miért gondolom át az életemet 21 évesen, hogyan tovább? Végeztem veletek! Mára legalább is végeztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr20739535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása